Kemer Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, Kemer genelindeki yaya geçitlerinde boyama işlemi gerçekleştiriyor.
Belediye ekipleri, başta vatandaşların ve turistlerin yoğun olarak kullandığı yerler olmak üzere Ulaşım Koordinasyon Merkezi (UKOME) kararı olan yaya geçitlerinin boyalarını yeniliyor.
Silinmiş ve görünürlüğünü kaybetmiş mevcut çizgiler yeniden boyanarak daha görünür hale getiriliyor.
Söz konusu çalışmalarla araç ve yaya trafiğinin daha sağlıklı işlemesi ve oluşabilecek kazaların önüne geçilmesi amaçlanıyor
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
More Stories
Kocaeli esnafı, Başkan Büyükakın’ı ağırladı: “Siz proje getirin, biz destekleyelim”
Çeşme’de kadın emeği gece pazarlarında hayat buluyor
Kardeş şehirler kadrajda buluştu: Başkan Ünsal, Karşıyakalı birinciyi konuk etti