Caddemizde, önümüzdeki süreçte Gediz AŞ ve Türk Telekom tarafından gerçekleştirilecek altyapı çalışmaları planlandığından, vatandaşlarımızın ulaşımda sorun yaşamaması adına geçici asfalt yama uygulamalarını hayata geçiriyoruz.
Altyapı çalışmalarının tamamlanmasının ardından ise Koşuyolu Caddemizi baştan sona yenileyerek daha güvenli, konforlu ve modern bir ulaşım ağına kavuşturacağız.
Hemşehrilerimize gösterdikleri anlayış ve sabır için teşekkür ediyor, Salihli’miz için çalışmaya devam ediyoruz.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
More Stories
Kocaeli esnafı, Başkan Büyükakın’ı ağırladı: “Siz proje getirin, biz destekleyelim”
Çeşme’de kadın emeği gece pazarlarında hayat buluyor
Kardeş şehirler kadrajda buluştu: Başkan Ünsal, Karşıyakalı birinciyi konuk etti